Vše ostatní o posilování

Nabrání svalové hmoty

Odeslat odpověď

Vyplněním tohoto políčka rozpoznáváme, že se nejdená o spam...
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Nabrání svalové hmoty

Re: Nabrání svalové hmoty

Příspěvek od Sobík » čtv 11. zář 2014 19:49:48

Ahoj,

těla žen nedisponují takovým množstvím růstového hormonu jako je tomu u mužů, a z toho důvodu každý gram svalové hmoty pro ně znamená vynaložení mnohem většího úsilí. Ideální je tedy volit silový trénink a viditelné výsledky očekávat spíše až v řádu měsíců.

Aby nedocházelo k úbytku hmotnosti, je třeba dodržovat základní pravidlo, kdy příjem energie ze stravy musí převyšovat výdej (minimálně 500kJ a výše). Co se týče živin - bílkoviny bys měla držet mezi 1g až 1,2g na kg své váhy, tuky také okolo 1g až 1,2g na kg své váhy a zbylou energetickou část pak vyplnit sacharidy a stále přitom dodržovat základní racionální doporučení.

Nabrání svalové hmoty

Příspěvek od Martina » ned 07. zář 2014 11:24:56

Ahoj,
chtěla bych se zeptat, jak nabrat svalovou hmotu. Už asi 2 měsíce posiluju, ale nenabírám, spíš hubnu. Jídelníček mám upravený na nabrání svalové hmoty.

Nahoru

cron

Přihlásit se