Vše ostatní o posilování

Začátečník

Odeslat odpověď

Vyplněním tohoto políčka rozpoznáváme, že se nejdená o spam...
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Začátečník

Re: Začátečník

Příspěvek od fitkuba » úte 30. čer 2015 22:01:58

Ahoj,
hodně záleží na tom, kolik máš času v týdnu a kolik času si chceš na cvičení udělat. Můžeš totiž cvičit klidně jen 20-40 minut 2x-4x týdně a tělo se ti zpevní. Cvičením doma, bez pomůcek, se ze začátku dá udělat slušný pokrok v postavě, záleží opravdu na tom kolik času tomu věnuješ a jak správně budeš cvičit.
Existuje spousta kondičních řešení, při kterých se zapotíš a nemusíš zrovna běhat. Tím budeš pálit podkožní tuk a pak to můžeš podpořit různými cviky typu kliky, zkracovačky atd.
Pokud bys chtěl poradit, jaký cviky, co a jak, napiš mi na email fitkuba@email.cz

Začátečník

Příspěvek od Musaši » sob 06. čer 2015 15:16:22

Ahoj začal jsem cvičit nedávno a tak je to zatím spíš o hledání toho co bude pro mě to pravé a protože jezdím s kamionem musím se hodně přizpůsobit práci... chtěl jsem se zeptat jestli mi dokáže někdo říct jestli má smysl udělat 100 opakování jednoho cviku zhruba v deseti sériích ale né v běžném tréningovém čase ale v průběhu jednoho dne třeba klik leh sed atd... Myslíte že to bude mít vliv na mojí postavu? A jaký? A existuje nějaký kondiční druh cvičení, abych to co dělám mělo co největší efekt? Budu rád za každou reakci....

Nahoru

cron

Přihlásit se