Vše ostatní o posilování

plavání

Odeslat odpověď

Vyplněním tohoto políčka rozpoznáváme, že se nejdená o spam...
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: plavání

Re: plavání

Příspěvek od Sobík » sob 03. pro 2016 6:58:22

Tabata nebo i jiný druh intervalového tréninku je samozřejmě možné situovat do plaveckého bazénu, nicméně bude to fyzicky a na techniku velmi náročná tréninková metoda. Začátečníům bych jí nedoporučoval, ale po čtyřech letech pravidelného plavání bych se nebál ji minimálně vyzkoušet.

Re: plavání

Příspěvek od Návštěvník » pát 02. pro 2016 19:40:55

Děkuji! Ještě dotaz: dá se plavání provádět jako TABATA?

Re: plavání

Příspěvek od Sobík » pát 02. pro 2016 15:46:45

Ahoj,

pro zvýšení objemu svalové hmoty není samotné plavání o této frekvenci natolik účinné, ale v kombinaci se silovým tréninkem se z něj najednou stává skvělý doplněk. Pomůže především s rozvojem hrudníku a zádových svalů za předpokladu pravidelného střídání všech základních plaveckých stylů. V jaké míře a kdy budou výsledky viditelné lze jen těžko předpovědět, záleží to mimo jiné na jídelníčku, který musí poskytovat dostatek kvalitních živin a energie.

plavání

Příspěvek od Návštěvník » pát 02. pro 2016 13:02:37

Dobrý den,
už asi čtvrtým rokem pravidelně plavu a chtěl bych se zeptat, jestli je možné nabrat svalovou hmotu aktivním plaváním min. jedenkrát týdně. Pokud ano, za jak dlouho jsou výsledky viditelné a kde? Nebo to funguje spíš na spalování tuků?

Předem dík za odpověď

Nahoru

cron

Přihlásit se