Vše ostatní o posilování

rotoped

Odeslat odpověď

Vyplněním tohoto políčka rozpoznáváme, že se nejdená o spam...
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: rotoped

Re: rotoped

Příspěvek od kibubu123 » pon 19. pro 2016 19:55:25

aha tak díky

Re: rotoped

Příspěvek od Sobík » pon 19. pro 2016 15:14:32

Rotoped vyloženě na zpevnění nebude to pravé. Musel bys šlapat na hodně těžký převod a ani tak bych neočekával oslnivé výsledky. Spíš bych doporučil jít opravdu cestou před/po (zahřátí/uvolnění) a na nohy se zaměřit v silovém tréninku. Střídat různé variace dřepů s přidanou zátěží, dřepy s výskokem, výpady, výpony, přitahování špiček.

Re: rotoped

Příspěvek od kibubu123 » pon 19. pro 2016 15:01:38

zpevnil, to je to správný slovo :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: rotoped

Příspěvek od Sobík » ned 18. pro 2016 17:01:05

Co myslíš tím "prorýsoval"? Zbavit zmíněné partie tuku?

Re: rotoped

Příspěvek od kibubu123 » ned 18. pro 2016 9:56:18

Díky moc, jen bych měl ještě jeden dotaz. Ten rotoped mám zvlášť kvůli tomu, abych si prorýsoval stehna a lýtka. Jaká je tak optimální doba jednoho ježdění?

Re: rotoped

Příspěvek od Sobík » ned 18. pro 2016 9:32:28

Ahoj,

1. Rotoped se buď může stát doplňkem silového tréninku, pak je vhodné jej zařadit před i po cvičení a nebo jej mít jako hlavní část kardio tréninku, kdy střídavě na těžší a lehčí převody pojedeš například půl až hodinu v kuse.

2. Čím větší odpor kola zvolíš, tím více kalorií za tréninkovou jednotku spálíš, což při redukci tuku, je-li to tvůj cíl, je prioritou. Když bude rotoped doprovázet ještě cvičení, volil bych tak, abych byl schopen celý trénink poctivě odjet.

3. Posed na rotopedu je podobný bicyklu. Sedátko posunout do takové výšky, kdy při takřka napnuté noze se budeš patou chodidla dotýkat šlapky a řídítka tak, aby ses cítil dobře a neměl zakulacená záda. Pokud tě ale bolí zadek, může to být také tím, že jednak není zvyklý sedět na sedle rotopedu a po několika jízdách se to spraví a nebo je sedlo tvarově nebo tvrdostí pro tebe nevhodné a stálo by za to, zkusit ho vyměnit za jiné.

rotoped

Příspěvek od kibubu123 » sob 17. pro 2016 12:07:50

Ahojte,
začal jsem pravidelně cvičit a řekl jsem si, že bych do toho chtěl ještě nějak zařadit rotoped. A k tomu mám pár otázek:
1. Je lepší na něm jezdit před cvičením, po cvičení nebo úplně v jinou dobu?
2. Jakou rychlostí (kolik otáček za sekundu u jedné nohy) je nejlepší na něm jezdit? Tepovou frekvenci bohužel měřit nemůžu, bo ten rotoped je už starý a a měřič nefunkční.
3. Jak bych na něm měl tak přibližně sedět? Když na něj sednu, tak mě po několika minutách začne bolet zadek.
Díky

Nahoru

cron

Přihlásit se