Poradna

Opakování a trenink

Odeslat odpověď

Vyplněním tohoto políčka rozpoznáváme, že se nejdená o spam...
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Opakování a trenink

Re: Opakování a trenink

Příspěvek od Sobík » úte 13. bře 2018 9:49:43

Doporučuji neřešit taková čísla a cvičit na pocit. Podle sebe. Kalistenický trénink je od klasického silového s používáním činek a jiné volné zátěže odlišný a je potřeba tak nastavit i vlastní myšlení. Pokud chci posílit zápěstí a pracovat na kondici, naordinuji si klidně i desítky shybů do série. Pokud naopak chci budovat sílu, není v tu chvíli důležité, kolikrát se přitáhnu, ale kolik toho v krátkém čase přitáhnu. Takže už nelze uplatňovat desítky opakování, ale je na místě pořídit si opasek, na něj věšet kotouče nebo jiné závaží a ztížit si daný cvik natolik, že i jednotky opakování dají svalům zabrat. Podobný postup se dá aplikovat na jakýkoli cvik. A množství cviků a jejich variabilita je natolik široká, že každý trénink nemusí být úplně shodný jako ten předchozí. Nejen to je na kalistenice hezké.

Opakování a trenink

Příspěvek od Krysař » pon 12. bře 2018 16:36:22

Dobrý den mohu se zaptat stále poslouchám že pokud chci budovat sílu tak mám dělat max 5 opakování, pokud chci oběm tak 8 až 12 a tak dále. To opravdu když udělám v treninku třikrát 20 kliků tak si tím nezvětším sílu? A ještě bych se chtěl zeptat jak zvišovat zátěž při treninku abych dával tělu stále zabrat. Měl bych vážně každý trenink udělat o klik víc? A celkově jakým spůsobem a jak často ten trenink měnit?Cvičím kalisteniku takže nemůžu zvišovat váhy na činkách.

Nahoru

cron

Přihlásit se