Poradna

celkové zhodnocení

Odeslat odpověď

Vyplněním tohoto políčka rozpoznáváme, že se nejdená o spam...
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: celkové zhodnocení

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » pon 18. bře 2019 7:35:32

A mohl byste mi prosím trošku zkritizovat ten jídelníček na jsem posílal na začátku? Obvykle ho totiž pravidelně dodržuji. Zajímá mě jestli nezměnit množství potravin nebo úplně vyřadit nějaké potravin popř. čím je nahradit.
Díky za odpověď

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Sobík » úte 12. bře 2019 21:57:37

Zcela si odpírat by se měli naučit lidé trpící obezitou nebo některou omezující nemocí. U aktivně žijícího člověka jsem nikdy neřešil, zda si sem tam dá nějakou sladkost. Je třeba myslet na to, že jsou to prázdné kalorie - strava bez hodnotných živin (takže vždycky jí může nahradit něco nutričně hodnotnějšího a organismu prospěšnějšího) - ale na druhou stranu je velice důležitý i psychický stav a ten se většinou odpíráním si toho, na co jednou za čas dostanu chuť, zrovna nepodpoří. Nepřikládal bych tomu velkou váhu, dokud to člověk nepřehání. Dokud je tělo schopné při tak četné fyzické aktivitě spolehlivě regenerovat, mimo profesionální sportovní sféru není třeba se držet striktních pravidel ve stravování.

Je ale potřeba si také určit priority - dosáhnout plně vyrýsovaných břišních svalů na koláčích a štrůdlu nebude snadné.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » stř 06. bře 2019 9:13:20

Popripade jsem se chtel zeptat jake mnozstvi nebo jak casto si mohu dovolit jist sladke. Nerikam ze bych ho jedl kazdy den ale nekdy se mi stane ze mam chut a odpiram si to. Sladkosti jako margotky, cola nebo ruzne tycinky nejim,protoze mi proste nechutnaji. Ovsem sladke pecivo jako jsou koblihy, strudl nebo ruzne typy kolacu ci plnenych croissantu se nekdy az prejim. Proto bych se chtel zeptat na radu uhledne prijmu potravy ze sladkosti jak to mam praktikovat. Jeste je dulezite rict ze jsem neustale aktivni clovek. Delam totiz atletiku - dvoufazove treninky obvykle +tenis, fotbal a workout rekreacne.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » pon 18. úno 2019 9:12:36

A myslite teda ze bych mohl podobnych tvaru brisnich svalu dosahnout? Podle me toho tuku moc nemam. Sam jste to uz psal, ze vidite spise vodu.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Sobík » pon 18. úno 2019 8:26:30

První fotka značí dobrou genetiku (rozložení a tvary břišních svalů), celkově větší osvalení než je u tebe a také stažení tuku na minimum (např. pomocí sacharidových vln nebo jiného dietního postupu).

U druhé fotky je vidět soutěžní příprava - maximální stažení tuku a odvodnění. Takový stav je dlouhodobě neudržitelný a nemá smysl se ho snažit v běžném životě ani dosahovat.

U obou pak efekt zvýrazňuje tmavší opálení a nejspíš i tělová barva, která se používá na kulturistických soutěžích, aby právě prokreslení svalů více vyniklo.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » čtv 14. úno 2019 13:16:32

Ještě bych se po vašem vyjádření chtěl pobavit trochu o stravě.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Sobík » úte 12. úno 2019 9:41:28

Jíst pravidelně po malých porcích je takový ten psaný racionální standard. Díky tomu je tělu stále dodáváno dostatek živin po celý den. Také je to důležitý proces, který si musí zajet lidé s nadváhou a nebo lidé sužovaní nějakou nemocí vzniklou nepravidelným stravováním.

Někdy to ale může být také naškodu. Vstřebávání některých živin může brzdit vstřebávání jiných. Pravidelný příjem také může vést ke hromadění přebytku energie. Nakonec se to stane i stereotypem a ten je čas od času potřeba narušit.

Jako takto aktivní sportovec bys již mohl být schopen snáze intuitivně rozpoznávat, co tvoje tělo v jakou dobu potřebuje a tím se spíš řídit. Když si člověk uvědomí, že ani delší půst u zdravého těla svalům neublíží ale naopak může organismu celkově prospět, není až tak důvod se obávat experimentovat.

Já na těch fotkách tuk spíš nevidím. Více bych to tipoval na tu vodu. Možná, když mi pošleš ještě pár fotek, jakého vzhledu břicha bys chtěl dosáhnout, budu ti schopen lépe říct, jestli to lze přirozenou cestou a nebo zda k tomu výsledku přispělo užívání nějakých diuretik nebo jiné chemie a jak moc k tomu přispěla genetika (při tvarování břišních svalů).

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » pon 11. úno 2019 7:21:12

Ještě jsem raději na na Váš zmiňovaný e-mail poslal nové fotky, které mají lepší kvalitu než ty minule.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » ned 10. úno 2019 22:34:02

Je pravda, že u nás v rodině nikdo není zrovna hubeňour :D. Býval jsem taky o něco tlustší ale za poslední měsíce díky fyzické aktivitě a správné stravě jsem udělal velké pokroky. Fyzické aktivity mám až až - hraju tenis, fotbal, chodím na box a běhám a cvičím na hrazdě. Někdy mám aktivitu i dvakrát denně a volný den je u mě pouze pátek. Díky tomu jsem ubral na váze více než o 5 kg, zmizel přebytečný tuk z těla ale poslední dva měsíce již nepozoruji žádné viditelné změny. Kalorický příjem jsem také snižoval ale nepřineslo to požadovaný efekt.
Myslíte, že mám zkusit nějaké experimenty ve stravě nebo zkrátka moje tělo je geneticky postaveno tak ,že moje břišáky přes slabou vrstvu tuku zkrátka vidět nepůjdou? :D
Myslím, že pohyb i stravu mám sladěnou dobře. Snažím se jíst v podstatě všechny prospěšné věci pravidelně po malých porcích.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Sobík » ned 10. úno 2019 16:41:33

Není úplně snadné odhadnout, nakolik jsou tvary břicha způsobené tukem, tloušťkou kůže nebo množstvím vody v těle.

Pokračoval bych dále v intenzivním tréninku, možná o několik jednotek procent snížil kalorickou hodnotu příjmu, a po několika týdnech pocitově a pohledově vyhodnotil, k čemu to vede.

Je třeba brát na vědomí, že tělo má svoje limity. Buď je geneticky postavené tak, že břišáky jsou vidět a přitom stačí malé úsilí, a nebo jsou k tomu zapotřebí dost náročné postupy, kde pak dosažené výsledky zase nejsou dlouhodobě udržitelné.

Čím větší množství svalové hmoty na těle je, tím je metabolismus celkově rychlejší a tím snáze se také tuky spalují. Pravidelně vykonávaná pohybová aktivita pak odpouští i prohřešky ve stravě a celkově to vede k atleticky vypadající postavě.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » čtv 07. úno 2019 11:34:31

Tak fotky jsem již odeslal na info@domaciposilovna.cz

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Sobík » čtv 07. úno 2019 10:45:33

Určitě. Buď na info@domaciposilovna.cz nebo třeba bude pohodlnější přes zprávu na facebooku: https://www.facebook.com/DomaciPosilovna.cz/.

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » stř 06. úno 2019 21:19:27

Mohl bych kdyžtak na nějakou adresu zaslat fotky? Myslím, že dle nich by byla situace průkaznější.
Díky

Re: celkové zhodnocení

Příspěvek od Sobík » stř 06. úno 2019 14:54:22

Ahoj,

jídelníček není špatně složený, ale je takový všední. Pokud už s tím tukem bojuješ dlouhodobě, zařadil bych do plánu více potravin/surovin, které by mohly pomoci s jeho odbouráváním. Více zástupců omega-3 (kvalitní rostlinné oleje, jádra, ořechy, mořské ryby), luštěniny nebo například všestranné avokádo třeba namísto obilných vloček. Někdy také tělo ne úplně dobře snáší mléčné produkty - a těch máš v jídelníčku mnoho - stálo by minimálně na zkoušku je na pár týdnů omezit.

Doredukovat poslední přebytky tělesného tuku není úplně snadné a mnohdy ani rozumné. Pořád je tuk v těle zásobárnou energie, nositelem vitamínů a také tělo chrání před vnějšími vlivy. Ryzí ektomorfové to pak mají snazší (ale ti zase mívají opačné problémy), u ostatních somatotypů a jejich mixů je to boj proti přírodě.

Nebál bych se ale zkusit tělo šokovat. Vymanit ho ze stereotypnějšího jídelníčku. Na několik dní pozměnit trojpoměr živin / snížit na minimum sacharidy / zcela vyjmout maso a tak podobně. Možná něco z toho povede ke znatelnému tukovému úbytku a zjistíš tak lépe, co přesněji v jídelníčku upravit.

celkové zhodnocení

Příspěvek od Milan » pát 01. úno 2019 18:47:18

Ahoj,
Je mi 22 let. Měřím 170 cm a vážím 65kg. Dlouhodobě se věnuji workoutu. Cvičím každý den s vlastní vahou (různé druhy kliků, shybů, dřepů s výskokem.....). Ráno občas chodím běhat - schody. Se svou postavou jsem celkem spokojen. Jenom mi trochu kazí dojem podkožní tuk..... Není ho sice moc ale moje břišní svaly prostě nejsou zcela vidět :D . ( a možná nikdy nepůjdou vidět nevím proč :D). Prosím o zhodnocení své stravy popřípadě co udělat proto abych se slabé vrstvy tuku už konečně zbavil :D .Můžu klidně zaslat i foto.

Strava:
Snídaně:ovesné vločky(50g) + med (lžička), +hrst ořechů + skořice+ mléko(250ml) někdy místo mléka jogurt

svačina1 :celozrnný chléb(krajíc) + slabá vrstva ricotty+ obvykle sýr20%(50g) nebo šunka (50g) nebo vejce na měkko + zelenina

oběd: maso(150g) - kuřecí/krůtí/hovězí, + půl sáčku rýže + brokolice, lžíce domácího kečupu

svačina2: jogurt(200g)/ tvaroh(125g)/ kefír+ ovoce

večeře:maso(150g) to samé co na oběd +brokolice, lžíce domácího kečupu

druhá večeře:vejce/cottage/půl tvarohu+kakao/olomoucké syrečky

Díky za odpověď!

Nahoru

cron

Přihlásit se