Vše ostatní o posilování

Sjezdové lyžování

Odeslat odpověď

Vyplněním tohoto políčka rozpoznáváme, že se nejdená o spam...
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Sjezdové lyžování

Re: Sjezdové lyžování

Příspěvek od EDA » pon 08. říj 2012 16:34:23

doma mám pouze žebřiny, popřípadě 5-8kilivé činky a 16ti schodové schody do druhého patra a rotoped.

Re: Sjezdové lyžování

Příspěvek od jirik » pon 08. říj 2012 10:57:24

Dobrý den,
tak nejdrív bych doporučil na záhřátí cca 15-20 minut běhu na zahřátí,nebo pár výběhů do schodů,záleží na vaší kondici.Pak můžete přejít k lehkému protažení daných svalů,které budete cvičit.A hurá na cvičeni,nejlepší a nejučinější jsou dřepy se zátěží(procvičiujete jak čtyřhavý sval stehenní,tak i hyždove svaly i dvouhlavý sval stehení),dále bych zařadil něco na lýtka coz jsou výpony se zátěží bud v ruce nebo za hlavou,pak výpady...Pokud máte doma bossu,tak i dřepy na bossu.Napisšte v jaké jste kondici a co máte doma za pomucky,nebo s čím cvicčíte a ja Vám sestavím tr. plán.

S pozdravem Jíří Slavík
Fitness instruktor Pure health and fitness club.

info@instruktor-slavvik.cz/www.instruktor-slavik.cz

Sjezdové lyžování

Příspěvek od EDA » čtv 04. říj 2012 18:09:03

Sezona se neuprosně blíží. Bohužel jsem byl nemocný a dostal se z kondice. A pro to se ptám které cviky mám cvičit. Zaměření na hýždové a nožní svaly. Do posilovny se dostanu jednou týdně tak něco na doma případně ven.
Děkuji EDA

Nahoru

cron

Přihlásit se