Jednotlivé cviky

břicho

Odeslat odpověď

Vyplněním tohoto políčka rozpoznáváme, že se nejdená o spam...
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: břicho

Re: břicho

Příspěvek od Sobík » ned 18. pro 2016 9:46:54

Ahoj,

trénink bych doplnil minimálně o plank a zvedání nohou ve visu, kde se spodní část břicha více zapojuje. Je každopádně vhodnější věnovat se předně komplexním cvikům na velké svalové partie, než břicho takto při cvičení upřednostňovat. U dřepů, shybů, mrtvých tahů, kliků a dalších základních cviků se břicho do určité míry také zapojuje a ve výsledku z toho vytěžíš mnohem více. Osobně bych tedy cviky na břicho nezařazoval častěji než cviky na jakoukoli další část těla a usiloval o rovnoměrný rozvoj svalstva.

Každopádně ve chvíli, kdy jsi v jedné řadě udělat více jak 10 až 15 opakování jakéhokoli cviku, je třeba si cvik ztížit nebo jej nahradit náročnějším, jinak tvoje tělo bude silově stagnovat a nebude mít důvod ke svalové hypertrofii.

břicho

Příspěvek od krokodýl » sob 17. pro 2016 20:35:06

Čau, několik dní cvičím břicho (zkracovačky, stříhání nohou, jízda na kole v leže,...), ale vždycky mě z toho táhne akorát horní část břicha (asi tak v oblasti horních dvou buchet). Ty další dvě části, jakoby se ani nezapojily, když už, tak minimálně. A na druhý den mě ani žádný sval nebolí, netáhne, jakobych je ten poslední den vůbec nenamáhal (cviky dělám, dokud mi to břicho dovolí). Poradíte pls někdo co s tím? Díky za každou odpověď.

Nahoru

cron

Přihlásit se