Stravování a jídelničky

jsem v koncích

Zobrazit nabídku

jsem v koncích

Příspěvekod Káča » úte 05. kvě 2015 23:42:46

Zdravím,
chtěla bych se informovat o tom, jak je správné jíst při nočních směnách. Vím, je to častý dotaz ale mám specifický problém s tím, že mi zaměstnání dovoluje v pracovní době tedy převážně v noci občas spát. Nedokážu si sestavit jídelníček tak abych dokázala nemít hlad a přitom si jít třeba v polovině směny lehnout, vždy se mi stane ze mě vzbudí zvonek a do půl hodiny mam hlad. Jsem zvyklá na normální režim tudíž po probuzení okolo 16:30 cvičím asi hodinu někdy i hodinu a pul, podle toho jestli jdu běhat nebo skáču švihadlo ( ne vždycky kardio tak 3x týdně na víc se bohužel nemůžu , OBČAS na kole do práce cca 6 km.). Potom snídaně okolo 18:00-18:30 miluji ovesné kaše (domácí) takže převážně kaši, nemivam po ni tolik chuť na sladký (hlavní kámen úrazu ovoce) snědla bych toho na kila když nato přijde), nemůžu ji jíst každý den, takže prosim o nějakou obměnu. potom okolo 21-22 sváča třeba jablko někdy pomeranč no a pak oběd. Okolo 00:00 když stiham tak něco teplého třeba kuřecí medailonky s kuskusem a zelenina. Zeleniny teda je vždycky kopec na mem talíři. Jinak se vždy zaplacnu bud 4ks.knökrbrot s zerve, nebo ochucenym tvarohem a sunkou, nekdy misto toho lucina a platkova light gouda a taky obměnu mam misto sucharu celozrny nebo slunecnicovy chleba a kopec zeleniny. No a pak se mi občas stane ze si jdu lehnout, snažím se teda převážně az po 2 hod. Od jidla ale ne vždycky, pak už vůbec netuším co po probuzení, na ovoce už mi to připadá moc pozdě, okolo 6 totiž mívám bily jogurt s vločkama (2malé lžičky max.+chia seminka a trocha vlakniny) coz taky nevim jestli je dobre jist vlocky kdyz si jdu asi 2 hod. Na to lehnout. No a pak kdyz me hodne boli svaly tak okolo 100g odtucneneho tvarohu třeba se slun.seminkama max. Mala lžička a někdy trocha karobu. Pak spánek.... (cukr nepoužívám, piji převážně Zelený čaj i 6x za noc a někdy latte z nizkotucneho mleka bez cukru. Přestala jsem kouřit a pracuju v baru takže Můj problém je taky to, co zobat mezi jidly) nebo ještě lepe co dělat abych neměla chutě. A často hlad.... necvicim hodne ale chtela bych se malinko posunout dal o nejaky ten sval, převážně teda břicho, nějak jsem se zastavila a nemůžu se hnout z mista. Nejsem tlusta ale spodni břišaky mi prostě nejdou. Diky za radu, snad to pomůže věk: 23let, výška 156cm, váha 47-48kg. Taky netuším jestli je dobře nejdřív cvičit aby to melo význam nebo se nasnídat)
Káča
 

Zpět na Stravování a jídelničky

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se