Muži

Posilovací plán

Posilovací plán

Příspěvekod smejky » pát 26. říj 2012 12:49:21

Zdravím, mohl bysi Sobíku zdělit svůj názor a případnou radu k mému posilovacímu plánu, který se kombinuje sposilovnou?

PONDĚLÍ:
1h posilovny - (hákový bench-press) , tlaky na ramena a na prsa, zdvihy (zkroucenou) činkou , zvdvihy jednoručkama , vykopávání nohami (viz. cvik na břicho) , copánkouvou kladku (viz. cvik na triceps) , sklapovačky s 20kg závažím na břiše ,
zdvihání horní kladky za sabe a před sebe (viz. cvik na záda a horní část prs) , tahání nohové kladky před sebe v sedo-lehu , tahání nohové kladky k zadku pomocí lýtek, tahání ruční kladky před sebe v sedu (viz. cvik na zádový sval).

ÚTERÝ, STŘEDA , ČTVRTEK - stejné

PÁTEK- regenerace

SOBOTA:
kliky - 8 sérií po 20 opakovaní
zkracovačky - 30min (neustálé opakování)
běh - 1h 30min v lese (cca. 7,5km)

NEDĚLE- regenerace
Uživatelský avatar
smejky
 
Příspěvky: 13

Re: Posilovací plán

Příspěvekod Sobík » pát 26. říj 2012 19:49:18

Ahoj,

je to docela extrém. Osobně bych za hoďku v posilce tolik složitých cviků snad ani nestihl, pokud bych dodržoval správné časové rozestupy a snažil se z každého cviku vytěžit co nejvíc.

Ani to rozložení na dny není moc rozumné. Pokud je tvým cílem náběr svalů, tělo zbytečně moc přetěžuješ, takže ve výsledku můžeš dosáhnout spíš opaku (i v případě, že stravu máš tip ťop vyladěnou).

Zkus se inspirovat z tohoto vlákna: http://forum.domaciposilovna.cz/viewtop ... t=253#p313

Když to shrnu, jedná se o základní, jednoduché ale účinné cviky a tréninky proložené dostatkem odpočinku. Dva dny v posilovně a den domácího cvičení bude více než dostačující. V regenerační dny, můžeš klidně zařadit i nějaký lehčí běh.

Nedělej si to zbytečně složité, protože i zde platí, že méně je někdy více. ;-)
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 779
Bydliště: Lanškroun

Re: Posilovací plán

Příspěvekod smejky » čtv 01. lis 2012 17:55:04

Co se týče jídelníčku tak ten odepíšu zítra nebo v sobotu. :)
Jinak sem se chtěl zeptat na tyto 2 otázky:

1) Je dobré cvičit sklapovačky (zkracovačky) se závažím (15-20kg) na břiše nebo hrudi? (Závaží si přidržuju oběma rukama jako ,kdybych držel něco v náruči)

2) Jsou při dietě vhodné houskové knedlíky? :D
Uživatelský avatar
smejky
 
Příspěvky: 13

Zobrazit nabídku

Re: Posilovací plán

Příspěvekod Sobík » čtv 01. lis 2012 18:10:13

1) Závaží je lepší umístit na hrudník, nemělo by ti při cvičení překážet a zároveň přinášet užitek. Mít ho na břichu nebude ideální.

2) Běžný houskový knedlík z bílé mouky = cukr a tuk, takže do redukce nevhodná strava (navíc s vysokým glykemickým indexem). Když už, tak lepší bude domácí knedlík z celozrnných surovin (ať už z mouky nebo z pečiva). V ostatních případech bych volil raději jinou přílohu. Bílý houskový knedlík je energetická bomba. ;-)
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 779
Bydliště: Lanškroun


Zpět na Muži

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se