Vše ostatní o posilování

Za měsíc

Za měsíc

Příspěvekod Xena :) » pát 01. srp 2014 18:44:57

Ahoj, pro začátek je asi důležitý zmínit, že jsem holka. Kondičku mám poměrně dobrou po třech rocích aktivního bojového sportu. Chtěla bych se zeptat jestli je možné za měsíc pořádně zesílit? Naposilovat se? A pokud ne celkově, je možné naposilovat pouze určitou partii? Popřípadě jak (příklad tréninku...). Díky :|
Xena :)
 

Re: Za měsíc

Příspěvekod Sobík » ned 03. srp 2014 10:41:12

Ahoj,

pod slovem "pořádně" si lze představit asi ledacos :-), ale měsíc je každopádně krátká doba pro dosažení výrazné změny u růst nebo formování svalů, zvlášť u žen (kvůli nízké produkci růstového hormonu).

Při posilování můžeš klidně upřednostnit určitou tělesnou partii, jednotlivé cviky nalezneš v rubrice posilování případně si vybrat některý z obecnývh tréninkových plánů a vypustit z nich cviky na partie, které cíleně posílit nechceš.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 779
Bydliště: Lanškroun

Re: Za měsíc

Příspěvekod Xena :) » pon 04. srp 2014 10:02:14

Svým pořádně jsem myslela třeba schopnost udělat 5 kliků ve stojce, nebo alespoň nastartovat se. Taky by mě zajímalo jestli je efektivnější posilovat pořádně a denně nebo vždy obden kvůli regeneraci. Díky
Xena :)
 

Re: Za měsíc

Příspěvekod Sobík » pon 04. srp 2014 20:12:11

Zlepšit se v určitých pohybech/cvicích za měsíc určitě jde, když se na ně zaměříš. Důležité ale je také naučit se provádět je správnou technikou a zapojovat při jejich provádění vhodné svalové skupiny.

Běžná praxe ukazuje, že je efektivnější cvičit ob den (případně 3x do týdne) s vysokou intenzitou (se zapojením závaží), pokud usiluješ o zesílení nebo růst svalové hmoty. Nelze to však plně generalizovat - každý máme jiné regenerační schopnosti, jiný denní režim, odlišnou stravu. Leckterý sportovec cvičí každý den naplno, protože si dokáže šikovně sestavit tréninkový plán a odpočívá během dlouhého spánku, pracovní doby nebo ve škole - takový přístup ale není zcela vhodný například pro začátečníky.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 779
Bydliště: Lanškroun

Zobrazit nabídku

Re: Za měsíc

Příspěvekod Xena :) » úte 05. srp 2014 13:14:36

ok diky moc :)
Xena :)
 


Zpět na Vše ostatní o posilování

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se