Stravování a jídelničky

Jidelnicek - nabirani

Jidelnicek - nabirani

Příspěvekod corpse » pát 17. led 2014 14:06:00

Zdravim,
cvicim pravidelne pul roku (3x tydne po jedne hodine). Shodil jsem 14kg a celkem slusne zpevnil postavu. Nyni bych chtel nabrat svalovou hmotu. Merim 185cm, vazim 82kg.
Zajima me hlavne kolik kalorii navic mam pres den prijmout. Spocital jsem, ze v treninkovy den jsem na tom +141kcal a v netreninkovy +555kcal. Drzim se prumerneho udaje, ze za hodinku siloveho treninku spalim pri sve vaze +-3000kJ (717kcal).
Zacal jsem uzivat kazdy den jednu odmerku proteinu + po cviceni dve odmerky gaineru. V treninkovy den prijmu cca 125g bilkovin a 141g sacharidu. V netreninkovy den 95g bilkovin a cca 50g sacharidu. Je tam treba neco navysit?
Muj jidelnicek:
Snidane: ovesne vlocky (100g+400ml mleka) / 3 vajicka / pudink (500ml mleka)
Obed: kureci maso / ryby, ryze / brambory / testoviny
Svacina1: protein (30g)
Svacina2: kaiserka, sunka, syr, zelenina
Vecere: pokud cvicim tak 200g kureciho platku, pytlik ryze, zelenina nebo 4 vajicka a kaiserku. Pokud necvicim tak kaiserku, syr, sunku, zeleninu
Vecer pak jeste dlabu orechy, ovoce atd...
Sestavoval jsem si jidelnicek sam, takze to asi nebude moc vyvazene.
Muzete mi prosim poradit, kde co zlepsit nebo pridat? Je dulezitejsi prebytek kalorii, bilkovin nebo sacharidu? Nebo od vseho trochu? Pribiram spis pomaleji.
Diky
corpse
 
Příspěvky: 1

Re: Jidelnicek - nabirani

Příspěvekod petrkral » pát 28. dub 2017 7:41:28

Zdravim,

a pouzivas vubec nejake bcaa? napr http://www.nutrinoid.cz/bcaa-2-1-1 nebo jine? K ochrane svalu a hlavne jako prisun samotnych bilkovin.

Je to zvlastni, ale mel jsem stejny problem s tim, ze jsem tolik neresil jidlo - jen jsem nemohl pribrat. Pote jsem vsechno prestal hrotit a vaha sla sama:-)
petrkral
 
Příspěvky: 1
Bydliště: Liberec


Re: Jidelnicek - nabirani

Příspěvekod Ondra » sob 29. dub 2017 11:30:36

Ahoj,
jez dál stejně jako teď, tolik to neřeš, jez co ti vyhovuje, po čem se cítíš dobře a po čem odjedeš kvalitní trénink. Jezdi komplexní cviky a tvrdé tréninky, výsledek se dostaví sám. Je to hlavně v tréninku :)
Hodně zdaru a síly
Ondra
 


Zpět na Stravování a jídelničky

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se