Poradna

Strava

Strava

Příspěvekod Nikola123 » pát 01. pro 2017 15:24:53

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak se stravovat abych shodila nějaké tuky. Vážím 57 a merim 164cm. Cvičením jsem zhubla 5kg ale potrebovala bych se zbavit tuku. Ráno jim jogurt s ovesnymi vlockami, pak smoothie z ovoce, poté mám další jídlo normální oběd. Pak tvaroh a 3 hodiny před spaním zitny chleb se zeleninou.Občas si dam během dne sladkost. A netuším co přesně cvičit abych si zachovala svalovou hmotu kterou pod tukama mám. Děkuji moc za odpověď
Nikola123
 

Re: Strava

Příspěvekod Nikola123 » pát 01. pro 2017 15:29:34

Jinak cvicim 3x týdne doma podle you tube. Kardio jeden den a další 2 dny posiluju celé tělo. Doba cvičení je okolo 30-40min
Nikola123
 


Re: Strava

Příspěvekod Sobík » ned 03. pro 2017 17:00:48

Pro zachování svalů je třeba vykonávat takový pohyb, kde se svaly silově zapojují. Ideálně tedy posilovací (silové) cviky, které představují skvělý doplněk pro aerobní aktivitu.

Shazování váhy je ze začátku vždy snazší. Je však důležité pamatovat na to, že není pohyb jako pohyb. Když se po nějaké době tělesná hmotnost ustálí, bývá to znamení, že člověk se buď málo hýbe (pak pomáhá navýšení intenzity tréninky, prodloužení času cvičení, navýšení četnosti jednotek například přidáním ještě jednoho kardio dne) nebo se špatně stravuje.

V rámci stravy nejde univerzálně poradit. Každý si musí najít vlastní cestu a různými úpravami jídelníčku dojít k takovému stavu, že se s jeho tělem bude dít přesně to, co očekává.

Obecně bych se však při snaze o redukci vyvaroval vyššímu přísunu sacharidů v poslední denní porci. Zvlášť, pokud je pohybová aktivita situována na odpolední dobu, páč tělo po jejím ukončení bude vyžadovat spíše dostatek bílkovin.

Na snídani a oběd bych se snažil přijmou vždy všechny základní složky živin (komplexní sacharidy, kvalitní bílkoviny a tuky), u večeře bych snížil množství sacharidů a množství bílkovin navýšil. Svačiny v podobě smoothie, kysaných mléčných výrobků či například ořechů jsou v pořádku. Sladkosti se tak či tak vyplatí omezit minimálně do doby, dokud člověk nemá svojí tělesnou hmotnost pod kontrolou a nedokáže pocitově poznat, kdy si může dovolit hřešit.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 727
Bydliště: Lanškroun


Zpět na Poradna

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se