Poradna

Opakování a trenink

Opakování a trenink

Příspěvekod Krysař » pon 12. bře 2018 16:36:22

Dobrý den mohu se zaptat stále poslouchám že pokud chci budovat sílu tak mám dělat max 5 opakování, pokud chci oběm tak 8 až 12 a tak dále. To opravdu když udělám v treninku třikrát 20 kliků tak si tím nezvětším sílu? A ještě bych se chtěl zeptat jak zvišovat zátěž při treninku abych dával tělu stále zabrat. Měl bych vážně každý trenink udělat o klik víc? A celkově jakým spůsobem a jak často ten trenink měnit?Cvičím kalisteniku takže nemůžu zvišovat váhy na činkách.
Krysař
 
Příspěvky: 11

Zobrazit nabídku

Re: Opakování a trenink

Příspěvekod Sobík » úte 13. bře 2018 9:49:43

Doporučuji neřešit taková čísla a cvičit na pocit. Podle sebe. Kalistenický trénink je od klasického silového s používáním činek a jiné volné zátěže odlišný a je potřeba tak nastavit i vlastní myšlení. Pokud chci posílit zápěstí a pracovat na kondici, naordinuji si klidně i desítky shybů do série. Pokud naopak chci budovat sílu, není v tu chvíli důležité, kolikrát se přitáhnu, ale kolik toho v krátkém čase přitáhnu. Takže už nelze uplatňovat desítky opakování, ale je na místě pořídit si opasek, na něj věšet kotouče nebo jiné závaží a ztížit si daný cvik natolik, že i jednotky opakování dají svalům zabrat. Podobný postup se dá aplikovat na jakýkoli cvik. A množství cviků a jejich variabilita je natolik široká, že každý trénink nemusí být úplně shodný jako ten předchozí. Nejen to je na kalistenice hezké.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 765
Bydliště: Lanškroun


Zpět na Poradna

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se