Poradna

Cvičení

Cvičení

Příspěvekod Krysař » sob 02. čer 2018 8:13:20

Dobrý den je mi 15 let a cvičím street workout. Chtěl bych se zeptat jak poznám že je můj trenink dostatečně náročný? Dále je v kalistenice lepší dělat full body trenink nebo si rozdělit svalové partie do celého týdne? A od kolik let můžu začít zkoušet ztěžovat si cviky např. odporovou gumou nebo závažím? A nakonec chtěl bych se postupně dopracovat k tešším kalistenickým cvikům pomůže mi v tom to že mimo hlavní trenink budu několikrát deně trenovat například muscle up s odporovou gumou?
Krysař
 
Příspěvky: 8

Zobrazit nabídku

Re: Cvičení

Příspěvekod Sobík » sob 02. čer 2018 12:51:05

Není k tomu potřeba přistupovat příliš věděcky...

Zda je trénink dostatečně náročný a přínosný ukazují spolehlivě jen výsledky. Pokud postupně roste síla, zlepšuje se kondice, stoupá schopnost provést více opakování u daného cviku a nebo se daří cvik lépe technicky zvládat, je vše v pořádku.

Procvičit celé tělo je podstatou jakéhokoli cvičení. Zda řešit split nebo fullbody beru spíš za otázku zkušeností. Začátečníkům raději doporučím cvičit celé tělo a až později si partie rozdělit, aby je to posunulo dále (když trénink celého těla už jim nepřináší další zlepšení a potřebují určitým partiím věnovat více času a energie). Spodek těla, a stehna a zadek speciálně, je každopádně v kalistenice i tak náročnější řádně procvičit. Tady doporučuji častěji volné váhy nebo jiné pomůcky do tréninku zapojovat. Začínat u lehčího odporu a postupně zátěž navyšovat.

Nenapadá mě důvod, proč se odporové gumě vyhýbat, zvlášť u tak náročného kombinovaného cviku jako je muscle up.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 757
Bydliště: Lanškroun


Zpět na Poradna

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

Přihlásit se