Poradna

Efektivita

Efektivita

Příspěvekod Martin » čtv 23. srp 2018 18:15:35

Dobrý den,

rád bych se Vás zeptal, jak trénink ještě více zefektivnit. Je mi 13 let, hraji fotbal a už tak 2-3 měsíce posiluji. Nedávno jsem si vytvořil nový tréninkový plán a začal jíst poněkud zdravěji, než jsem jedl dříve (ovesné vločky, zdravé talíře, koktejly, a pod.)

Níže přikládám svůj nový plán posilování a rád bych se Vás zeptal, co mám přidat/odebrat/změnit, aby byl trénink co nejefektivnější. Nutno podotknout, že jsem si dal práci s tím, aby celková délka tréninku (vyjímaje přestávek) dosahovala 1h (57 minut, přesněji).

Předem Vám všem děkuji za všechny rady a tipy. :-)

    1. Výpady s činkou [12, 12, 6]
    2. Dřep s činkou [20, 20, 10]
    3. Výpony [50, 50, 25]
    4. Dřep s výskokem [20, 20]
    5. Zkracovačky [50, 50]
    - 2 minuty pauza -
    6. Boční zkracovačky [50, 50]
    7. Sklapovačky [50, 50, 25]
    8. Prkno [1,5min, 1,5min, 1min]
    9. Bicepsový zdvih [20, 20, 10]
    10. Bicepsový zdvih - kladivo [20, 20, 10]
    11. Bicepsový zdvih - koleno [30, 30, 10]
    12. Bicepsový zdvih - tlak [50, 50, 25]
    - 2 minuty pauza -
    13. Předpažování ve stoje [50, 50, 25]
    14. Přítahy k bradě [50, 50, 25]
    15. Upažování [25, 25]
    16. Tlaky v sedě [50, 50, 25]
    17. Přítahy k hrudníku [30, 30, 15]
    - 2 minuty pauza -
    18. Tricepsový klik [20, 20, 10]
    19. Kick-back [20, 20, 10]
    20. Francouzské tlaky [25, 25]
    21. Rozpažky [30, 30, 15]
    22. Tlaky [50, 50, 25]
    23. Pullover [25, 25]
    - 5 minut pauza -
Martin
 

Re: Efektivita

Příspěvekod Sobík » sob 25. srp 2018 14:08:22

Ahoj,

Pokud bych na takový trénink nahlížel ze silového hlediska, postrádal by smysl, protože je zbytečně obsáhlý, a pokud jej dokonce celý dokážeš odcvičit za hodinu, bude tě vyčerpávat spíš v energetické rovině, ale nebude zde docházet k anabolickému ději (růstu svalové hmoty). Tato současná skladba cviků ale může přispět ke zlepšení kondice a částečně i k výbušnosti. To je však ve skloubení s fotbalem, který můžeme považovat za určitý druh aerobní aktivity, výhodné.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 766
Bydliště: Lanškroun

Zobrazit nabídku

Re: Efektivita

Příspěvekod Martin » pon 27. srp 2018 18:08:15

Zdravím,

No, hraji pouze krajský přebor, takže fotbal je opravdu jen koníček a v budoucnu se mu věnovat nechci, spíše by mne zajímalo, jak svůj plán vylepšit aby namísto zlepšení kondice docházalo k tomu anabolickému ději, nebo jak jste to jmenoval Vy. Opravdu moc mi na tom záleží a budu neskutečně vděčný za všechny tipy.

Předem Vám děkuji za odpověď.
Martin
 


Zpět na Poradna

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

Přihlásit se