Poradna

Levna strava pri posilování

Levna strava pri posilování

Příspěvekod Stranghels » čtv 02. kvě 2019 1:50:03

Dobrý den jsem v takové situaci ze ziji s 2 malými bratry a mamou a jsme na sociálních dávkách a já bych chtěl jít dělat manuální práci protože se základní školou nemám moc možností, ale nejsem zvyklý pracovat, mám hrozně ochrable svaly a nic nedávám, chtěl bych to změnit, ale nevim jak, nemáme peníze na ty potraviny co všude čtu abych měl dost bílkovin, sacharidy, máma denně vaří, rekl bych ze i celkem zdrave, ale rekl bych ze to postrada ty bílkoviny, je mi 26 vážím 70KG a merim 182cm,nemam na posilovnu takže se snazim cvičit doma, nedavno jsem začal,snazim se tu bolest svalu vydrzet, udelam 10 kliku a nemuzu,mam pocit ze mi to je k ničemu když nemam ty živiny. Prosím o radu jake jidlo si mam delat abych při mem domacim cviceni nabral svaly ale nezruinoval tim nas rodinný rozpočet. Tim ze se sebou neco udělám budu moci chodit do práce a odstěhoval se od mami. Vzdy mem od prace odrazovalo ze jsem to fyzicky nezvládal a šéfové me vyhazovaly ze delam moc pomalu, ne asi když jsem u toho chcipal.
Stranghels
 

Zobrazit nabídku

Re: Levna strava pri posilování

Příspěvekod Sobík » pát 03. kvě 2019 10:12:29

Nabrat svaly a zlepšit kondici v takové situaci není snadné, ale ani nemožné.

Je nyní nesmysl investovat do jakýchkoli doplňků výživy - mnohem podstatnější je zůstat zaměřený na klasickou stravu a zde volit cenově dostupnější potraviny - bílkoviny (bílé maso - krůtí a kuřecí, vejce, mléčné výrobky), kvalitnější sacharidy (rýže, luštěniny, brambory), prospěšné tuky (rostlinné panenské oleje), zeleninu, ovoce, ořechy. Jídla složená z takových surovin pak mít hned několikrát denně. Nakupovat lze ve větším množství, porce si například najednou připravit a zamrazit. Většinou to vyjde levněji a ubude potřeba častého dovařování.

Cvičit s vlastním tělem (základní komplexní cviky) lze každý den bez vynechávání - dle zvolené intenzity. Ze začátku každopádně nebude rozumné tělo příliš přetěžovat a nechat ho na rostoucí zátěž si zvykat postupně.

Tak či tak to bude běh na dlouhou trať. S tím je třeba počítat a nevzdávat to.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 779
Bydliště: Lanškroun


Zpět na Poradna

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

Přihlásit se