Poradna

SVALY NEROSTOU ....

Zobrazit nabídku

SVALY NEROSTOU ....

Příspěvekod motlkryry@seznam.cz » pon 29. čer 2020 16:07:04

Dobrý den - zdravím všechny co se snaží trochu posilovat ...
Měl bych na Vás dotaz , jsem již téměř měsíc doma , dnes jsem začal svůj třetí týden "domácího posilování " , je mi 54 let měřím 174 cm a váha kolem 102 kg , začal jsem s posilováním, které si skládám dle možností a sice : používám jedno ruční činky konstantní váha 11,5 kg a také svou váhu - ruce jsem měl celkem objemné a po dobu cvičení mi spadly , dříve jsem posiloval a celkem to šlo .. za dva týdny respektive 12 dní posilování jsem shodil cca 5 kg celkem i břicho a boky , ale bohužel ruce na které jsem se zaměřil respektive svaly NEROSTOU , cvičení jsem si zatím složil takto cca 60 min intenzivního cvičení - rozcvičení poklus na místě , protahování ( hluboké výdechy - nádechy cca 5 mim ) následuje s činkami podél pasu stoj a výšlapy na špičky 15 sérií opakování 3 x ,opět poklus na místě - následuje 10 x kliky 7 x opakování , mezi tím doplňuji 10 dřepů - také 7 x opakování , vždy se protáhnu s hlubokým nádechem - výdechem cca po 30 minutách beru ruční činky a obouruč ( v každé ruce jednu činku ), zvedám podél trupu k bradě ( dle videa ) 12 ,12 ,12, 10, 10, 8, 8, - vždy mezi sérií vyklusávání - hluboký výdech nádech
snažím se časové intervaly do 35 vteřin , poté jednou rukou - 12,12,10,10, 9, .. a poslední cvik - posadím se vzpřímeně na židli - opřu se a zvedám činky nad hlavu - 12,10,8, .. před cvičením si připravím pití - pouze vodu s citronem , cca 40 minut před zahájením se snažím dodat nějaké sacharidy ( polentu cca 70 gr , dělám si jednoduché ovocné saláty ( banán , jablko , pomeranč, atd .. ) , po cvičení cca do 1 hodiny mám připraven tvaroh 200gr smíchaný s řeckým jogurtem 100 gr+ doslazen 3 - 4 ks jahody jako druhou večeři většinou něco lehkého - rizoto s burguny , nebo tuňáka v konzervě , jiné podobné rybičky , drožďovou pomazánku vždy pouze celozrnné pečivo , piji pouze vodu s citronem nebo ovocné nápoje , občas před cvičením trochu iontového nápoje , mám stále pocit , že hubnu , ale ruce respektive svaly nerostou ... ( trochu jsem si na nich zakládal a sice jen z estetického hlediska, sílu zatím ještě trochu mám , ale jelikož jezdím na motorce tak se to hodí (trochu ješitnosti :?: , myslíte , že bych měl sáhnout po nějakém proteinovém doplňku stravy a mohu požádat o nějaké doporučení , musím se přiznat , že s takovou to intenzitou do budoucna nepočítám , chtěl jsem se trochu rozhýbat a rychle něco shodit , břicho dost opadlo a cítím se dobře - jen ten efekt ... časově si budu moci dovolit cvičit maximálně 3 x do týdne .
Velice Vám děkuji za Váš čas a případnou odpověď , nebo možná i o Vaší cenou radu
Příjemný den
Jan Motl Kryry tel+420 722 915 169
PS : omlouvám se za neodborné popisky mé amatérské činnosti ...hodně štěstí ...
motlkryry@seznam.cz
 

Zpět na Poradna

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se