Tréninkové plány

Tréninkový plán

Tréninkový plán

Příspěvekod Luk1s2 » stř 30. led 2013 14:42:36

Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda by mi někdo vytvořil tréninkový plán, bez dodržování nějakého speciálního jídelníčku. Chtěl bych se zaměřit na růst bicepsů a tricepsů + zvětšení hrudníku s cílem nabrat svalovou hmotu. Klidně se budu dotyčnému finančně revandžovat. Do fit centra chodím PO, ÚT, ČT už tří měsíce, takže nějakou tu "zacelovací fázi těla " mám za sebou. Je mi 20 let, 59 KG, 170 cm ;)
Luk1s2
 
Příspěvky: 2

Re: Tréninkový plán

Příspěvekod petan » pon 11. úno 2013 21:08:27

Ahoj,

Pondělí
Prsa: Tlaky na prsa (12,10,8,12), benchpress (12,10,8,6,8,10,12)
Stahování protisměrných kladek (10,10,10)
Ramena: Tlaky na ramena (10,8,8,10,12), upažování s jednoručkami (10,10,10,10)


Úterý
Biceps: Bicepsové zdvihy jednoruč (12,10,10,10), biceps izolovaně s EZ tyčí (12,10,8,6,6,12), biceps na kladkách (12,12,12)
Záda: Veslování (12,10,10,12), stahování kladky k hrudníku před hlavu (12,10,8,12)

Čtvrtek
Triceps: Triceps na kladkách (12,12,12), francouzské tlaky (12,10,8,8,10,12), tricepsový zdvih obouruč (10,10,10)
Nohy: Dřepy (12,10,10,10,12), předkopávání a zakopávání v supersérii, každá dílčí série po 12 opakováních

Po každém tréninku cvič 10 minut břicho. Dodržuj výše uvedené pořadí cviků, zátěže vol takové, abys zvládl počet opakování uvedený v závorkách. Pauzy mezi sériemi dodržuj 30-40 sekund, ne více!

Po každých dvou týdnech zkus obměnit cviky. Takto trénuj 2 měsíce a pak změň tréninkovou metodu.

Hodně štěstí
Domácí posilovna
petan
 
Petr Bruch
Instruktor fitness
 
Příspěvky: 17

Zobrazit nabídku



Zpět na Tréninkové plány

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se