Jednotlivé cviky

břicho

břicho

Příspěvekod krokodýl » sob 17. pro 2016 20:35:06

Čau, několik dní cvičím břicho (zkracovačky, stříhání nohou, jízda na kole v leže,...), ale vždycky mě z toho táhne akorát horní část břicha (asi tak v oblasti horních dvou buchet). Ty další dvě části, jakoby se ani nezapojily, když už, tak minimálně. A na druhý den mě ani žádný sval nebolí, netáhne, jakobych je ten poslední den vůbec nenamáhal (cviky dělám, dokud mi to břicho dovolí). Poradíte pls někdo co s tím? Díky za každou odpověď.
krokodýl
 

Zobrazit nabídku

Re: břicho

Příspěvekod Sobík » ned 18. pro 2016 9:46:54

Ahoj,

trénink bych doplnil minimálně o plank a zvedání nohou ve visu, kde se spodní část břicha více zapojuje. Je každopádně vhodnější věnovat se předně komplexním cvikům na velké svalové partie, než břicho takto při cvičení upřednostňovat. U dřepů, shybů, mrtvých tahů, kliků a dalších základních cviků se břicho do určité míry také zapojuje a ve výsledku z toho vytěžíš mnohem více. Osobně bych tedy cviky na břicho nezařazoval častěji než cviky na jakoukoli další část těla a usiloval o rovnoměrný rozvoj svalstva.

Každopádně ve chvíli, kdy jsi v jedné řadě udělat více jak 10 až 15 opakování jakéhokoli cviku, je třeba si cvik ztížit nebo jej nahradit náročnějším, jinak tvoje tělo bude silově stagnovat a nebude mít důvod ke svalové hypertrofii.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 773
Bydliště: Lanškroun


Zpět na Jednotlivé cviky

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se