Jednotlivé cviky

Bříšní svaly (1)

Bříšní svaly (1)

Příspěvekod jv12 » čtv 25. říj 2012 12:37:21

Dobrý den, mám naději,že se my objeví břišní svaly, když na břiše mám viditelnou vrstvu přebytečného tuku? Za jakou dobu by mohli být první výsledky?
KAŽDÝ den budu cvičit (na břicho) tyto cviky:

http://www.loupak.cz/video/umeni-a-resp ... isni-svaly
jv12
 
Příspěvky: 5

Re: Bříšní svaly (1)

Příspěvekod Sobík » čtv 25. říj 2012 13:33:28

Ahoj,

cvičit cviky na břicho každý den nemá smysl. Raději cvič se zátěží a například jen dvakrát, maximálně třikrát do týdne. I tyto svaly potřebují čas na odpočinek. Nejlépe uděláš, když budeš volit tréninky celého těla, kam si přidáš i několik cviků na břicho.

Teď ale to zásadní. Pokud máš na břiše tuk, který brání viditelnosti svalů, budeš se ho muset nejdříve zbavit - možná úpravou jídelníčku a hlavně dostatkem aktivního pohybu.

Pokud budeš nyní intenzivně břicho cvičit, určitě ho dobře posílíš a svaly na něm vybuduješ, ale pořád zůstanou skryté pod tukem, takže výsledek pak bude pravděpodobně jen větší břicho.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 784
Bydliště: Lanškroun

Re: Bříšní svaly (1)

Příspěvekod jiri1995 » čtv 22. lis 2012 17:49:23

Zdravím, chtěl jsem se zeptat na tohle:
Obvykle doma cvičím 12 cviků na břicho po 4 sériích, byli by vidět více výsledky cvičení na břiše, kdybych
dělal veliký počet opakování? [např. napodobování jízdou na kole (na zádech) 4 série po 60 opakování] 8-)
PORÁŽKA JE STAV MYSLI; NIKDO NENÍ PORAŽEN, DOKUD PORÁŽKU NEPŘIJME JAKO SKUTEČNOST.
Bruce Lee
Uživatelský avatar
jiri1995
 
Příspěvky: 72
Bydliště: Praha

Re: Bříšní svaly (1)

Příspěvekod Sobík » čtv 22. lis 2012 18:02:22

Je to hlavně o tom tuku a samozřejmě o genetice. Opakování klidně můžeš navýšit, ale pokud nebudou sedět první dvě podmínky, kýženého výsledku stejně jen tak nedosáhneš.

Tou genetikou myslím třeba i tvar postavy. Lidé, kteří mají postavu ve tvaru hrušky (tzv. gynoidní) a ukládá se jim tuk spíše ve spodní polovině těla, mají s rýsováním břišáků o dost lehčí práci.

Cvičíš sice zbytečně mnoho cviků na jednu partii těla, ale beru, že je to podle tvého vzoru... ;-)
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 784
Bydliště: Lanškroun

Re: Bříšní svaly (1)

Příspěvekod jiri1995 » pát 18. říj 2013 13:50:19

Ahoj Sobíku,

Takže jsem se rozhodl konečně vykročit správnou cestou za vyrýsovaným a silným břichem, aby měli holky v létě na co koukat..... :)

Když si to shrnu:
1) Kardio:
Nevím kolikrát ho přesně zařazovat během týdne a jestli radši volit HIIT, než třeba 60-ti až 80-ti minutové běhy. Za předpokladu, že chodím cvičit 4x týdně (po, st, pá, so) ?

2) 2-2,5 kg bílkovin na 1 kg tělesné hmotnosti:
Až zas takový puntičkář nejsem, abych si počítal přesný počet gramů zkonzumovaných bílkovin za den, ale uvedu následující příklady bílkovin, která za den doslova sežeru: a) Sušená syrovátka, b) ovesné vločky, c) bílý jogurt, d) 0,5 litrů odstředěného mléka, e) nízkotučný tvaroh...to je myslím celkem dost slušný počet přijatých bílkovin za den?

3) Nejlépe cvičit na břicho s tzv. vícekloubovými cviky:
To dodržuji. Cvičím např. Čelní dřepy, dřepy a i Mrtvý tah...

4) Odvodňovat tělo:
Četl jsem, že když přijmete za den 5-6 litrů tak to napomůže k oxidaci tuků, ale sníží výkonnost, co je na tom pravdy?

5) Dokoupit extrakt ze zeleného čaje:
Nad tím jsem vážně uvažoval, ale bylo mi řečeno od mámy, že se ptala v lékárně a tam prý nebyl i když třeba na internetu je prý dostupný i v lékárně...dočetl jsem, že obsahuje kofein, co je na tom pravdy? Ptám se proto, že kofein nemám příliš v lásce a ještě kolikrát by se měl extrakt ze zeleného čaje dávkovat?

6) Nepít proteinový nápoj (např. syrovátku s cukrem) a nejíst hodinu po tréninku:
Prý toto krátkodobé hladovění a žíznivění přinese solidní zhubnutí, ale bojím se o svaly...tvůj názor?

------------------------------------------------
Jaký je tvůj názor na tyto řtyři videa, která bych začal poctivě cvičit od fantastické stránky ( www.passion4profession.net/‎ ) ?

http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

http://www.youtube.com/watch?v=44mgUselcDU

http://www.youtube.com/watch?v=6fN4IP30bnk

Poslední video je na podporu spalování tuků z oblasti břicha i když nejde říct, že se bude snižovat pouze na břichu:

http://www.youtube.com/watch?v=9tDZRogSbbU
PORÁŽKA JE STAV MYSLI; NIKDO NENÍ PORAŽEN, DOKUD PORÁŽKU NEPŘIJME JAKO SKUTEČNOST.
Bruce Lee
Uživatelský avatar
jiri1995
 
Příspěvky: 72
Bydliště: Praha

Re: Bříšní svaly (1)

Příspěvekod Sobík » sob 19. říj 2013 9:15:33

Ahoj,

1) Ve vyšší intenzitě bych běhal ve dny, kdy necvičíš. Při nižší intenzitě a na kratší dobu pak ve dny, kdy cvičíš (nejlépe hned po tréninku).

2) Všechny bílkoviny jsou jen z mléka. Vejce, maso, sója, čočka a kombinace luštěnin s obilovinami - to všechno do jídelníčku musíš zařadit. A nejen kvůli proteinům, minerálům, vitamínům, kreatinu a dalším látkám v nich obsažených. 2,5 gramů ma kg je zbytečně mnoho. Rozhodíš dusíkovou bilanci, kdy v lepším případě tolik bílkovin tělo stejně nezužitkuje a v horším, že ti po nich bude těžko. Při vyšší fyzické aktivitě a cíli redukovat tuk bych se držel okolo těch 2g max.

3) Vím, že si na břichu dost stavíš, každopádně bych ho cvičil stejně intenzivně jako ostatní partie. Tedy jeden dva cviky během tréninku.

4) 6 litrů denně se mi zdá už také mnoho i za horkých letních dnů při vyšší fyzické aktivitě. Nadbytek vody ti bude plnit žaludek a zatěžovat orgány. Kolik kdo ale má pít nelze obecně říci, potřeby každého jsou individuální.

5) Černé, zelené, bílé čaje obsahují přírodní tein, což je vlastně synonymum pro kofein. U extraktu se dá samozřejmě očekávat ještě jeho vyšší koncentrace než u běžně připraveného čaje. Kromě povzbuzující funkce je to zároveň silný antioxidant, takže pro tělo prospěch po všech směrech. Dávkování bude většinou mírně vyšší než dle doporučení. Prostě musíš jeho účinek cítit, když necítíš, zvyš dávku, když necítíš, zvyš dávku, když necítíš, vyhoď to. ;-)

6) Hloupost. Dejme tomu že pokud chceš jen redukovat tuk a vytrvalostně sportuješ, dá se to opakovaně aplikovat k dobře stavěnému jídelníčku. V ostatních případech se tím neřiď. Nemusíš se vyloženě bát o ztrátu svalové hmoty, těm hodina, dvě, tři hladovění po tréninku nijak extrémně neublíží, ale budou vyčerpané a živiny, které tělu dodáš hned po skončení aktivity mají v organismu vhodnější prostředí pro okamžité využití. Jednoduché cukry zařazovat nemusíš prakticky vůbec, ale komplexním sacharidům a dobře stravitelné bílkovině se nebraň - takže hned po tréninku klidně rozmixované vločky + syrovátka (nebo proteinový doplněk) + med a do té hodiny kloudná večeře (a nebo jen večeře bez předešlého nápoje).

Videa dobrá a věřím, že funkční, ale pořád se až moc zaměřuješ jen na to břicho.

Obávám se ale, že stále máš velké mezery ve stravě a ze svého cvičení pak díky tomu těžíš minimum. Nechceš si také zajít na bio-analýzu, abych ti byl schopen lépe poradit a celé tvé snažení tak ulehčit? Za odměnu bys pak na plážích mohl rozdával moje vizitky holkám, od kterých budeš sklízet obdiv... ;-)
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 784
Bydliště: Lanškroun

Re: Bříšní svaly (1)

Příspěvekod jiri1995 » sob 19. říj 2013 9:55:19

Ahoj Sobíku,

K těm vysvětlením ti velice děkuji...

Docela si mně pobavil tím, že bych mohl rozdávat tvoje vizitky na plážích :lol: :lol: :lol: ...Já to dělám i pro sebe myslím to cvičení, ale rozhodně neuškodí, když to snese údiv u něžnějšího pohlaví...Rozhodně nedávám pouze břichu přednost, ale břicho je mojí slabinou a správně má fungovat dospělému muži jako jakýsi štít...Absolutně si se strefil fo černého s tím, že mám mezery ve stravě a to dot veliké :( . Moje tělo ve zkratce vypadá asi takhle: Celkem dost vyvinuté (cvičením) a) prsní svaly, b) ramenní a bicepsové svaly, c) Svaly na nohou už se taky začínají zlepšovat, d) Začínají se rýsovat i trapézové svaly s kterými mám od mala problémy. Těmi problémy jsem myslel to, že jsem se neustále hrbil a ramena šli pořád k sobě (směrem dopředu) a to mi způsobovalo bolest na hrudním koši a i v mezilopatkových svale, to byl taky hlavní apel proč jsem vůbec začal pravidelně cvičit...Jak si zmínil to, že bych si mohl u tebe udělat bio-analýzu tak bych souhlasil, ale téměř okamžitě se mi naskytly tyto otázky:


1)Kolik tvá bio-analýza stojí?
2)Kde / Kdy přesně by to mělo být a v kolik?


(Ta druhá otázka souvisí s tím, že já bydlím v Praze a ty jak jsem se dočetl cca. 30km od České Třebové, nebo pracuješ v Praze a problém by to nebyl?)

Ještě jsem se chtěl dále zeptat. Mám velice rád a v oblibě web domaciposilovna.cz a proto, bych se chtěl zeptat jestli bych se nemohl stát takových moderátorem fóra, který by mohl psát nové články (které by se zveřejnily až po tvém souhlasu), zakazovat případné spammery atd.


Pozn.: Kdyby se ti případný článek líbil a byl pochopitelně gramaticky správně a významové zajímavý, bylo by možné to, že bych za něj dostak (např. poštou v obálce či převodem na účet) cca. 100-200 kč a mít to takovou formou brigády? Kdyby náhodou ne tak se nebudu zlobit, jenom by mně to docela zajímalo....
PORÁŽKA JE STAV MYSLI; NIKDO NENÍ PORAŽEN, DOKUD PORÁŽKU NEPŘIJME JAKO SKUTEČNOST.
Bruce Lee
Uživatelský avatar
jiri1995
 
Příspěvky: 72
Bydliště: Praha

Zobrazit nabídku

Re: Bříšní svaly (1)

Příspěvekod Sobík » sob 19. říj 2013 12:10:37

Nebylo to myšleno tak, že bys analýzu musel podstoupit u mě. V Praze se nabízí desítky prostor, kam můžeš zajít (viz http://www.inbody.cz/prehled-referenci.php?oblast=11). Ceny budou vesměs všude podobné - mezi 200 až 300 Kč za měření. Jedině pokud by ses v daném centru rozhodl pro další konzultace nebo sestavení individuálních plánů, bude cena podle požadovaných služeb navýšena. Časově vše záleží prakticky na tom, které centrum si vybereš a na kdy se objednáš (tam to pak bude asi na 15 minut).

U fora nyní nasazujeme vlastní antispamový systém, takže moderace jako taková není vyloženě naštěstí zatím nutná. Ohledně článků - pokud budou přínosné, čtivé a obsahující poznatky, které budou vycházet jednak ze tvých zkušeností a informace budou čerpány z věrohodných a ověřitelných zdrojů, klidně mi je můžeš zasílat mailem pro zhodnocení. Petr kvůli svým článkům dokázal strávit nespočet hodin ve vědeckých knihovnách, kde veškeré informace poctivě ověřoval a takové články jsou pro mě i čtenáře magazínu velmi hodnotné. Za takové texty samosebou odměnu zašlu, po domluvě nad jejich publikací.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 784
Bydliště: Lanškroun


Zpět na Jednotlivé cviky

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se