Jednotlivé cviky

Cvičení na záda

Cvičení na záda

Příspěvekod jirkavlk » pon 26. bře 2012 16:32:47

Dobrý den,už od mala mám mírně skřivenou krční páteř...tkz.(kyfoskoliozu) kolikrát mě bolí od toho celé záda a i se ta bolest vytváří i v oblasti hrudního koše...obvodní doktorka mi řekla,že jediné výhodisko je neustálé cvičení (dostal jsem 20 cviků na posilování páteře)...začal jsem už přes měsícem a půl cvičit s 15 kg činkou (každý den) abych posílil biceps...a teď semi ty bolesti vracejí,obávám se jestli to není také způsobeno tou činkou a nemusel bych kvůli tomu přestat!A tímto vzkazem se naváz obracím,jestli byste mi nemohl poradit (např. za vaší zkušenosti) nějaké cviky,které by mohly zpevnit záda,konkrétně oblast lopatek a krční páteře. (jemi 16 let) :?: :?: :?:
jirkavlk
 
Příspěvky: 2

Zobrazit nabídku

Re: Cvičení na záda

Příspěvekod petan » pon 26. bře 2012 18:12:23

Zdravím,

15 kg na biceps je v šestnácti letech hodně a dal bych ruku do ohně za to, že jsou bolesti způsobené právě přetížením páteře.

Musíte cvičit na záda. Cviky vám sem teď vypisovat nebudu, ale trefil jste se celkem dobře: Za 2 dny bude na webu nový článek zaměřený na bolesti zad a na cviky, tak si počkejte a pak si vše přečtete :)

A druhý bod: Snižte váhy. Cvičte s takovou vahou, abyte v každé sérii zvládl alespoň 20 opakování, vyšší váze se ve vašem případě vyvarujte. Ale nebojte, toto rozhodně nebude na pořád. Do roka se vše srovná a pokud se nebudete přetežovat, v 18 letech nebudete svoje záda cítit a budete moct cvičit naprosto plnohodnotné tréninky.
Domácí posilovna
petan
 
Petr Bruch
Instruktor fitness
 
Příspěvky: 17


Zpět na Jednotlivé cviky

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se