Poradna

Chůze a kardio

Chůze a kardio

Příspěvekod Anri » úte 19. srp 2014 18:27:51

Dobrý den,

před půl rokem mě jeden lékař dal konečně tip, jak hubnout - doporučil dvakrát denně půl hodiny svižné chůze. Posilovny mě nebaví a tak jsem to zkusila - baví mě to moc, za pět měsíců jsem shodila 25 kilo. Chodím třikrát denně na 40 min - 3,3 km.
Chtěla bych doporučit něco ke zrychlení, abych lépe spalovala tuk. Předem říkám, že běhat neumím (párkrát jsem to zkusila po cestě, manžel se mohl strhat smíchy) :lol: , navíc moje hmotnost stále ještě není na běhání vhodná). Čím tedy proložit chůzi, aby jsem dosáhla efektu jako HIIT?

Díky moc
Anri
 
Příspěvky: 1

Re: Chůze a kardio

Příspěvekod Sobík » ned 24. srp 2014 14:54:19

Ahoj,

pokud tvoje hmotnost ještě plně nedovoluje běh, můžeš současnou chůzi obohatit těžším terénem nebo nebo různými pomůckami - například hole (viz nordic walking) či závaží. Zapojíš tak více i další svalové skupiny a zvýšíš kalorický výdej. Běhu se však až tak nebraň, jakmile uznáš za vhodné (resp. tvůj lékař) ho zařadit, pozvolna začínej i s touto aktivitou, techniku postupně vypiluješ nebo si můžeš nechat poradit od trenéra.

Dále můžeš jezdit na kole či rotopedu, cvičit na ellipticalu, plavat (nebo cvičit ve vodě), v zimně například jezdit na běžkách a bruslích.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 784
Bydliště: Lanškroun

Zobrazit nabídku

Re: Chůze a kardio

Příspěvekod janbratan1 » čtv 02. dub 2020 18:25:40

Chůze je super...doporučuji kouknout sem na článek https://www.bodyflexnutrition.cz/blog/h ... to-ucinne/
Tam je to dobře napsané :)
janbratan1
 


Zpět na Poradna

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

Přihlásit se