Doplňky stravy

Který gainer/protein

Který gainer/protein

Příspěvekod prue8 » čtv 26. čer 2014 15:45:27

Zdravím, měla bych dotaz. Jsem žena, 22 let, 60kg, 170 cm a vzhledem k svému rychlému metabolismu, tudíž častému pocitu hladu a nedostatku bílkovin ve stravě bych ráda do svého jídelníčku zařadila nějaký gainer nebo protein. Hlavně ve dnech, kdy nestihnu pořádnou svačinu. Netuším však, který by byl nejvhodnější, moc se v nich nevyznám. Poradí mi někdo? Ráda bych trochu přibrala, jsem spíše vychrtlá. Baví mě pohyb, ale cvičím spíše lehce - pilates, joga, občas běh či posilování, ale pouze začátečnicky - doma, 2,5 kg činka.
Předem děkuji za odpovědi.
prue8
 
Příspěvky: 1

Re: Který gainer/protein

Příspěvekod balbi » pát 27. čer 2014 18:45:56

- Ultra Speed 80 Fair Power
- Long Core 80
- Long ® 80 Multiprotein

Uvolňují se pomaleji, takžen ideální volba.
balbi
 
Příspěvky: 15

Re: Který gainer/protein

Příspěvekod Sobík » pát 27. čer 2014 20:37:56

Ahoj,

jaký je důvod pro to, že přijímáš málo bílkovin? Ke tvé současné váze by plně stačilo ujíst 60 až 70 gramů denně.

Je možné, že se nyní stravuješ špatně (nedostatečně) a v takovém případě pro tebe ani jeden ze zmíněných doplňků nebude spásou. Měla bys jíst vícekrát denně po menších porcích (klidně i 7x či 8x - na základě denního režimu). Minimálně hlavní jídla by měla být co nejvíce komplexní a obsahovat kvalitní sacharidy, bílkoviny, rostlinné tuky a zeleninu. Taková kombinace surovin na talíři tě pak dokáže na delší dobu nasytit a dodá tělu potřebné živiny. Svačiny mohou být lehčí a na přípravu jednoduché.

Odhadem bys měla v energetickém příjmu u jídelníčku stoupat k hodnotě 9000 kJ denně (jídelníček pro inspiraci). To by mělo být nyní dostatečné, abys i na váze pomalu přibývala. Celý proces ale musí být podpořen silovým tréninkem (více v sekci o ektomorfovi ve článku o tělesných somatotypech, klidně cvičením s vlastní vahou i činkami doma.

Zatím se dle BMI nacházíš na značce optimální váhy, pokud by však hmotnost ještě výrazně klesala, mohlo by to do budoucna znamenat například problémy s otěhotněním, případně jiné zdravotní potíže. Je vhodné na to myslet.
Lavita - Sobík
Sobík
 
Luboš Lerch
Lifestyle Coach
Poradce pro výživu
IČ: 74121014
 
Příspěvky: 776
Bydliště: Lanškroun

Zobrazit nabídku

Re: Který gainer/protein

Příspěvekod fitmishka » úte 21. říj 2014 7:28:42

Zdar ahoj, hele vyplatí se připlatit si za větší obsah bílkovin např v tomhle gaineru http://fitnessdk.cz/cs/vyziva/23-muskulvit-mass-4000g.html oproti http://fitnessdk.cz/cs/vyziva/21-mass-up-3600-whey-5000g.html.
mam klasickej problem s nabíráním hmoty, o nic jinýho mi zatim moc nejde, dík.
jo a kdo by doporučil značku (za rozumnou cenu) tak mu budu vděčná.
fitmishka
 
Příspěvky: 3


Zpět na Doplňky stravy

cron
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Přihlásit se